zespół

Agata Adamczyk

Kolarstwo | MTB | Rowerowe podróże

Pasjonatka kolarstwa górskiego i leśnych ścieżek.W młodości trenowała lekką atletykę, obecnie każdą wolną chwilę spędza na rowerze, przemierzając bezdroża i asfalty. Od lat startuje w zawodach kolarskich dla amatorów, w szczególności w maratonach MTB i imprezach na orientację (MTBO, RJnO). Lubi długodystansowe jazdy i rowerowe podróże z sakwami.

Dawid Stronka

TRIATHLON | BIEGI DŁUGODYSTANSOWE | TRENING | MOTYWACJA

Trener triathlonu, lekkiejatletyki i przygotowania fizycznego. Od 3 lat zawodnik startujący w triathlonie na długim dystansie. Ma za sobą starty min. w IRONMAN Nicea, SWISSMAN, CHALLANGE Poznań. Trener personalny prowadzący swoich podopiecznych pod obrany cel sportowy. Jego największą motywacją są wyniki podopiecznych, którzy łączą sport z pracą i życiem rodzinnym

Obecnie przygotowuje się do zawodów kwalifikujących na Mistzrostwa świata IRONMAN Kona 2017 indywidulanie a także jako przewodnik niewidomego triathlonisty Marcina Suwarta. Jego celem jest wygranie zawodów rangi NORSEMAN.


Karolina Chlebosz

PSYCHOLOGIA SPORTU | MOTYWACJA

Psycholog sportu, doktorantka Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu. Absolwentka Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Wychowania Fizycznego Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu. Stypendystka Gerlev Idrætshøjskole w Danii oraz Universidade Técnica de Lisboa – Faculdade de Motricidade Humana. Uczestniczka projektu Health as a Lifelong Learning Process w Berlinie, Madrycie oraz Wiedniu. 
Ambasadorka w projekcie Katrin Switzer mającym na celu promocję biegania wśród kobiet (261 Fearless Ambassadors) Swoj warsztat doskonali poprzez uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach krajowych i międzynarodowych, liczne publikacje oraz poprzez praktykę zawodową.

Specjalizuje się w rozwijaniu umiejętności koncentracji uwagi, wzrostu poczucia pewności siebie, rozwoju strategii radzenia sobie ze stresem, wyznaczaniem realnych celów, pomocą w odnalezieniu i utrzymaniu motywacji oraz kształtowaniu prawidłowej postawy życiowej. Autorka bloga o tematyce psychologii sportu, rozwoju osobistego oraz treningu mentalnego. Instruktorka pływania.  Aktywna fizycznie- głownie maratony, ultramaratony górskie oraz triathlon.

Emil Piosik

TRIATHLON | KOLARSTWO | TRENING NA MOCY

Współzałożyciel Velocity, instruktor triathlonu. Styczność ze sportem rozpoczął w wieku 18 lat od kolarstwa szosowego, by już po roku do dziś związać się z triathlonem, rozpoczynając od sprintu i startując na coraz dłuższych dystansach.
Konsekwentnie zbiera doświadczenie na dystansie IRONMAN ze strony zawodniczej startując już pięciokrotnie z najlepszym rezultatem 9h49min w 2017r.
Prowadzi biegaczy na dystansach ULTRA oraz triathlonistów na dystansach od 1/4IM do pełnego IRONMANA. Jego największym trenerskim sukcesem jest Mistrzostwo Polski Jego zawodniczki Anny Żychskiej na dystansie IRONMAN w 2017r. 

Bartosz Łączka

TRIATHLON | KOLARSTWO | TRENING NA MOCY

Pasjonat kolarstwa szosowego. Triathlonista z 4 letnim stażem. Od 3 lat instruktor spinningu. Bartek szlifował wiedzę z zakresu wychowania fizycznego na Poznańskim AWF-ie. Doradza zawodnikom zarówno w kwestiach właściwego treningu, jak również w kwestiach sprzętu. Swoją życiową pasję, jaką jest sport łączy z pracą zawodową. Jako trener najbardziej ceni sobie możliwość pracy z ludźmi. Wyznaje zasadę „ nie liczy się intensywność i długość, lecz jakość treningu!”

Justyna Sadowska

Trener personalny, instruktor pływania, triathlonu, snowboardu, oraz gimnastyki i lekkoatletyki. Ratownik WOPR. 
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, kierunku Wychowanie Fizyczne. Obecnie studentka kierunku Sport. 
Stypendystka studiów zagranicznych na Uniwersytecie Lizbońskim, na kierunku Motoryczności Człowieka. 

Odkąd pamięta, ruch jest częścią jej życia - począwszy od gier zespołowych, aż po sporty wodne. 
Otwarta na każdą formę aktywności fizycznej. Chętnie motywująca ludzi do wszelkiego rodzaju działania.  

W treningu zwraca uwagę na świadomość własnego ciała.  
Z zaangażowaniem wyznacza sobie nowe cele i sprawdza się w różnego typu zawodach - szczególnie biegowych i triathlonowych - na różnych dystansach. 
Chętnie poradzi w sprawie żywienia.